Charles Saatchi, vienas iš dviejų reklamos agentūrų tinklo “Saatchi&Saatchi” įkūrėjų, knygoje-išpažintyje “My name is Charles Saatchi and I am an artoholic” apie serialą “Mad Men” yra pasakęs:
Mad Men seems to move at a snail’s pace, but its evocation of the early 1960s is very nicely done. It bears no resemblance to any second that I have ever spent in advertising.
Lyg ir pataikaudamas serialo žiūrovams bei kūrėjams, Charles Saatchi vis tik duoda suprasti, kad su tikruoju reklamos pasauliu minimas serialas neturi nieko bendra. O ir laikai gi ne tie.
Savu ruožtu AMC (Kanalas transliuojantisMad Men) nesnaudžia ir matydami vieno reklaminio serialo populiarumą, pristato dar vieną – realybės šou “The Pitch”. Konceptas paprastas – klientas kviečiasi į konkursą dvi agentūras, o serialo kūrėjai fiksuoja kas vyksta nuo brief’ingo pas klientą iki nugalėtojų paskelbimo. Bežiūrint viduje įsijungia kažkas tarp futbolo fano (dabar pertraukoje tarp varžybų žiūrėti pats tas), kuris serga už mylimą komandą ir eurovizijos spėjiko bandančio prognozuoti vienos iš šalių pergalę. Vienas įdomesnių dalykų – pažiūrėjus dvikovą užsukti į AMC Youtube puslapį bei žvilgtelti į atitinkamos dalies įrašą pavadinimu “Why They Won”.
Apie serialą: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pitch_(TV_series)
Klaudijus
MadMen’us Lietuvoje rodo, o ši ar rodys? Abejoju.
to Klaudijjus
o kam kai yra internetas?
paulius.rymeikis
Man net būtų sunku patikėti, kad jis JAV ilgai temps, kur jau čia iki Lietuvos. Mad Men vis tiek yra liaudžiai, o čia… Sunku patikėti, kad labai jau tai įdomu žmonėms už marketingo srities ribų. Bet taip, jeigu apsiribosim tuo, ką rodo mūsų televizijos, tai geriausiu atveju gyvensim trys metai atgal. Gerai, kad bent futbolą tais pačiais metais parodo.
Klaudijus
Kažkada reikia pailsint akis ir nuo kompo.
Pauliau, labai taikliai:)
korta stebuklė
a, kai Lietuvos tv rodo, galima žiūrėti ne akimis?