Charles Saatchi, vienas iš dviejų reklamos agentūrų tinklo “Saatchi&Saatchi” įkūrėjų, knygoje-išpažintyje “My name is Charles Saatchi and I am an artoholic” apie serialą “Mad Men” yra pasakęs:

Mad Men seems to move at a snail’s pace, but its evocation of the early 1960s is very nicely done. It bears no resemblance to any second that I have ever spent in advertising.

Lyg ir pataikaudamas serialo žiūrovams bei kūrėjams, Charles Saatchi vis tik duoda suprasti, kad su tikruoju reklamos pasauliu minimas serialas neturi nieko bendra. O ir laikai gi ne tie.

Savu ruožtu AMC (Kanalas transliuojantisMad Men) nesnaudžia ir matydami vieno reklaminio serialo populiarumą, pristato dar vieną – realybės šou “The Pitch”. Konceptas paprastas – klientas kviečiasi į konkursą dvi agentūras, o serialo kūrėjai fiksuoja kas vyksta nuo brief’ingo pas klientą iki nugalėtojų paskelbimo. Bežiūrint viduje įsijungia kažkas tarp futbolo fano (dabar pertraukoje tarp varžybų žiūrėti pats tas), kuris serga už mylimą komandą ir eurovizijos spėjiko bandančio prognozuoti vienos iš šalių pergalę. Vienas įdomesnių dalykų – pažiūrėjus dvikovą užsukti į AMC Youtube puslapį bei žvilgtelti į atitinkamos dalies įrašą pavadinimu “Why They Won”.


Apie serialą: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pitch_(TV_series)