Skamba, kaip knygos apie Ogilvy antraštė (“Confessions of an Advertising Man”), kas tikriausiai nėra atsitiktinai – Rory Sutherland pareigos vizitinėje kortelėje įvardintos Vice Chairman of Ogilvy Group. Ir vis tik vienas naujausių TED įrašų nėra toks rimtas, kaip dėdulė Ogilvy – R. Sutherland realiai pasakoja apie elementarius dalykus, tai yra, kaip reklama pakeičia mūsų požiūrį į daiktus. Pasakojimas prasideda bulvių rebranding‘u ir baigiasi sausų pusryčių komunikacijos pavertimu ant kito šono. Istorijos nepanašios į “šiandien sviestas pigiau”, bet veikia.
4 Comments
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
pR: Rory Sutherland: Life lessons from an ad man. » Blogorama.lt
[…] Eiti tolyn: pR: Rory Sutherland: Life lessons from an ad man. […]
Combo pack :D
Prisipažinsiu, kad tą kampaniją žinojau, bet Combo pack ir mane nokautavo :)
pR: Rory Sutherland: Life lessons from an ad man. » Blogorama.lt
[…] Originalus Dansu.lt turinys: pR: Rory Sutherland: Life lessons from an ad man. […]