Vieni pasakys “ir asilui aišku”, kiti pavadins eiline reklamšikų pezalione, bet įrašas tokiu pavadinimu vakar atsirado IPA (Institute of Practitioners in Advertising) puslapyje. Trumpai: Naujo IPA ir Thinkbox tyrimo metu, kartu su “The Gunn Report”, atskleistas tiesioginis ryšys tarp reklamos kūrybiškumo ir verslo sėkmės. Tyrimas rodo, kad gausiausiai už kūrybiškumą įvertintos reklamos kampanijos yra 11 kartų efektyvesnės siekiant verslo tikslų.
Daugiau: http://www.ipa.co.uk/
Dainius
O nebus taip, kad “Sėkmingas verslas – kūrybiška reklama”?
Arnas Grigaliūnas
Viso darbo, taip pat ir reklamos rezultatas – verslas, o ne atvirkščiai.
Adomas
Seis laikais be Reklamos nepajudesi.Kokia ji bebutu ta reklama jinai veikia
Gele
Pritariam